ورود به سایت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آرشیو وبلاگ
آمار وبلاگ
  • افراد آنلاین : 1
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 3
  • هفته گذشته : 6
  • ماه گذشته : 1
  • سال گذشته : 719
  • کل بازدید : 2,253
  • کل مطالب : 10
  • نظرات : 0
  • تعداد اعضا : 0

  • امروز : چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403
عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مطالب پر بازدید
پیوندهای روزانه
پشتیبانی




Powered By
Rozblog.Com
پیغام مدیر سایت
سلام دوست من به سایت متن آهنگ,متن موسیقی خوش آمدید
لطفا برای استفاده از تمامی امکانات دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید




سه شنبه 30 اردیبهشت 1399

خالی بود دستم من میترسیدم بری هیچی نگفتم
نمیخواستم که از چشمت بیفتم من همه حرفامو گفتم

سعیمو کردم نگه دارم تو رو با همه سختی
من نبودم تویه اون دنیا که ساختی دیدی آخرش اما هر دو باختیم

برو ولی همه درا رو پنجره ها رو باز میذارم تا که بیای خورشید و ماه رو
حتی خدا رو قسم میدم خیلی زیاد تا که بیاد یعنی میشه بیاد

برو ولی همه درا رو پنجره ها رو باز میذارم تا که بیای خورشید و ماه رو
حتی خدا رو قسم میدم خیلی زیاد تا که بیاد یعنی میشه بیاد

تکست آهنگ خالى بود دستم مسیح و آرش AP

من میبستم دستمو تا تو نبینی خالیم تا نفهمی که نباشی بی تو من چه حالیم
من برات زیباترینو از خودم میخواستمش نه نشد باور کنم آخر خودم میبازمت

برو ولی همه درا رو پنجره ها رو باز میذارم تا که بیای خورشید و ماه رو
حتی خدا رو قسم میدم خیلی زیاد تا که بیاد یعنی میشه بیاد

 

برو ولی همه درا رو پنجره ها رو باز میذارم تا که بیای خورشید و ماه رو
حتی خدا رو قسم میدم خیلی زیاد تا که بیاد یعنی میشه بیاد

منبع: فراتکست


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0



بازدید : 55


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید
برچسب ها : متن آهنگ دستم خالی بود , متن آهنگ آرش , متن آهنگ آرش و مسیح , متن آهنگ مسیح , متن اهنگ آرش ap ,

نظرات
    کد امنیتی رفرش
عناوين آخرين مطالب ارسالي

Redesigned By : Ghaleb-Weblog.ir

طراح قالب

قالب رزبلاگ

مترجم قالب

جدیدترین مطالب روز

فیلم روز

متن آهنگ,متن موسیقی