ورود به سایت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آرشیو وبلاگ
آمار وبلاگ
  • افراد آنلاین : 2
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید دیروز : 3
  • هفته گذشته : 11
  • ماه گذشته : 6
  • سال گذشته : 724
  • کل بازدید : 2,258
  • کل مطالب : 10
  • نظرات : 0
  • تعداد اعضا : 0

  • امروز : چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403
عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مطالب پر بازدید
پیوندهای روزانه
پشتیبانی




Powered By
Rozblog.Com
پیغام مدیر سایت
سلام دوست من به سایت متن آهنگ,متن موسیقی خوش آمدید
لطفا برای استفاده از تمامی امکانات دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید




سه شنبه 30 اردیبهشت 1399

وقت رفتنت از اینجا ته چشمای تو
حتی ذره ای خواهش نبوده
توی این رابطه ی تلخ مطمئنم
هرچی بوده اسمش آرامش نبوده
اگه رو به راه نمیشم اگه زخمم تازه مونده
من دلیل تازگیشم
فکر روزای گذشته عین خودسوزیه
اما من حریف تو نمیشم
هنوز این حس وامونده از اون رابطه جا مونده
چرا تنهام نمیذاری
چقد خسته ام از این تکرار من آلودت شدم انگار
درست عین یه بیماری
حس اون کسیو دارم که همه براش غریبن
حس آدم اضافی
بی تو از خونه میترسم
چی میدونی از کسی که دلتو بهش ندادی
تو گذشتی و گذشتم ولی باز گیر گذشتم
فرق من با تو همینه
من با تنهایی میجنگم تو ولی سرت شلوغه
فرق من با تو همینه
فرق من با تو همینه
هنوز این حس وامونده از اون رابطه جا مونده
چرا تنهام نمیذاری
چقد خسته ام از این تکرار من آلودت شدم
انگار درست عین یه بیماری

منبع: نکس وان


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0



بازدید : 63


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب برای قرار کد مورد نظر به ویرایش قالب مراجعه کنید
برچسب ها : متن آهنگ گذشته , متن اهنگ حمید عسگری , متن آهنگ گذشته از حمید عسگری , متن آهنگ حمید عسگری به نام گذشته ,

نظرات
    کد امنیتی رفرش
عناوين آخرين مطالب ارسالي

Redesigned By : Ghaleb-Weblog.ir

طراح قالب

قالب رزبلاگ

مترجم قالب

جدیدترین مطالب روز

فیلم روز

متن آهنگ,متن موسیقی